Kenapa Saya MemBlog?

Di Tag oleh orang lain merupakan satu kerja yang sememangnya sedikit memberi 'kerja' kepada sesiapapun. Kali ini di tag oleh San dengan tajuk postingnya Kenapa Buat Blog atau Kenapa MemBlog? Menulis cerita atau mengarang merupakan salah satu perkara yang sememangnya membuatkan saya bosan dan malas. :) Bukan kerana tidak tahu mengarang atau menyampaikan maklumat tetapi maklumat yang datang apabila tiba mulai mengarang tu, datang dengan berlimpah-limpah sehinggakan menyusahkan saya untuk mengisikan kesemuanya di dalam karangan. Tabiat ini mulai disedari sejak saya di Tingkatan 3 lagi. Whuh!! Hehe.. pa pun, apabila kamu melihat dan membaca blog saya di sini..sama ada di Flexible Life atau pun di Cen Pictures ini, kamu akan sedari bahawasanya, saya memang pemalas untuk mengarang.. huh! [macam mau membuka pekung di dada pula! hehe.. ]

Okey.. Apa tujuan saya buat blog?
1st : To let somebody know, who am I.
2nd : To let somebody know, what I am doing.
3rd : To let somebody know, where am I.
4th : To let somebody know, what is My opinion.

Itu sahaja. Untuk melengkapkan tagging menagging ini, :)
I'll tag this people ;
1. Kysham 2. Gidong 3. Bobby 4. Reno 5. Leo Fantasia

0 Ideas: