Smk. Bingkor 2nd

Hemm.. Ini merupakan gambar seterusnya tentang bekas sekolah menengah saya yang dulu.. Setiap orang pasti kadang2 rindu dengan sekolah masing, sebab disanalah kita menimba pengalaman dan tentunya pelajaran yang sangat banyak. Daripada kita 'kosong' sehingga kita menjadi 'satu' atau sekurang-kurangnya..'setengah'.. Hehe. bagi saya, kenangan di sekolah itu amat manis dan sungguh mengasyikkan 'tika mengenangkannya kembali.. Huh! Masih terngiang-ngiang suatu ketika dahulu, ada seorang cikgu tu mengungkapkan suatu permintaan ataupun mungkin amaran. "dun play-play with the fire!".. sehingga sekarang, saya masih setuju dengan amarannya itu. Namun, apa kan daya..manusia sememangnya selalu asyik dengan kehidupan sendiri yang selalu menjadikan diri sendiri jatuh dan menjadikan kesilapannya itu merupakan salah orang lain.. pendek kata, menyalahkan orang lain atas kelalaian sendiri!

Tempat Letak Kereta [Kakitangan Sekolah]
Makmal Fizik
Makmal Kimia
Bilik Darjah

Last Rafflesian Class


Asrama Puteri
Dewan Sekolah
Flat Guru
mmm.. ini sahaja buat kali ini.. akan ku sambung kembali mengepost gambar2 yang lain lagi.
I miss all of my classmates 'dis... Leo, RonnyL, SylvanusBoy, ChristopherJ, DonnyJR, Sam, Ben, Jan, Elus, Clarice, Empy, Jenn, J.Ann, Kiduk, Mell, Ct, Mar..hehe..4got two more..:)

7 Ideas:

Anonymous said...

saya pelajar SMK Bingkor sekarang. Cikgu bernama Fazmi Ishak (guru dari Kelantan)yang mengajar di sekolah ini sungguh tembirang punya cikgu tu. kami akan koroyok dia. padan muka dia nanti.

Japrin said...

Haha... itu saya tia taulah.. kamu punya hal tu.. jangan nakal2 ah.. itu yg buat dia jadi macam tu.. hehe.

Anonymous said...

Haa...Sa ingat lagi kelas seroja.klu sa nda lupa ko duduk d meja sa time sa sidang petang ko sidang pagi...Banyak kenangan.Nanti ada masa sa pun mo p melawat bakas sikul ku yang tercinta ini...

Japrin said...

ui.. sa nda perasan ni perkara.. :) siapa kah si tanpa nama ini? :).. yup.. banyak perkara yg berlaku. banyak kenangan.. banyak yg manis.. :)

Anonymous said...

bingkor? huhuhuhu..c bancang ka principal kmurg i2.. c jefrin thomas ba blogger ni kan?

Japrin said...

iya.. dialah tu.. hehe.. siapa ni ah?

Anonymous said...

thanks jeprin habis kasi post ni gambar.flashback time sia skul sana.sia punya time si bancang pengetua.